Képblog friss Képblog archív

2013-05-09

Nekem is egy Coca-Cola...

Végre! Kristóf! - szinte üdvrivalgásban törtem ki. A mellettem éppen kólás dobozokat pakoló eladó kicsit furcsán tekintett rám, de nyilván ő is rájött örömöm forrására. Közel egy hét keresés után a szegedi Nagyáruház élelmiszerboltjának hűtőjében megtaláltam saját nevem az egyik kólás címkén. Ugyanis a Coca-Cola legújabb marketing ötlete, hogy neveket, illetve beceneveket ír a kólás palackokra, -dobozokra.
Felemelő érzés volt végre megtalálni sajátomat, azonnal nem volt kérdés, rohanok a pénztárhoz, a mai öröm is megvan. Gondolkodtam rajta, hogy fölbontsam-e egyáltalán, vagy inkább meghagyjam az utókornak (beadjam egy múzeumba), de úgy gondoltam, inkább hallgatok a Coca-Colára, és kipróbálom, mekkora öröm a saját nevemmel dekorált kólás palackból kortyolgatni a nedűt.
És valóban az. Még az ebéd is jobban esett, pedig nem voltam túlságosan éhes.
Ebéd közben a palackot nézegetve arra gondoltam, a legjobb az lenne, ha innentől az összes kóla ilyen csomagolásban jelenne meg. Jó, rendben a Coca-Cola logó sem rossz, na de mennyivel jobb a jellegzetes dinamikus szalag fölött (ami önmagában védjegy - ezen meglepődtem, de érthető) a Kristóf név. Persze lehet Kristóf light, Kristóf Zero, Kristóf Cherry... :)

A történet még folytatódik, de azt majd csak a következő bejegyzésben mondom el.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...