Képblog friss Képblog archív

2014-07-12

Nefelejcs és II. József - avagy hülye-e a YouTube?

Nem akarok a világért sem senkit a YouTube ellen uszítani, de most nézzétek meg ezt a (egyébként nem új) videómat 19:24-től



És most tegye fel a kezét, aki szerint itt ez a zene hallható. Én nem ismerem pontosan, nem vagyok a népzene szakértője, de szerintem biztosan nem.


Ma ugyanis ez fogadott a postafiókomban. A WM Music Distribution szerzői jogi követelést fogalmazott meg ellenem, misterint a videómban a 

"Kék nefelejcs hajlott a vállamra"

című nóta hallható!! Most komolyan! 


A követelést elutasítottam, pontosan "megtámadtam". Hajrá! Majd írok a blogomon a fejleményekről. Meglátjuk. Egyébként nem ez az első szabadtéri kulturális rendezvényen rögzített videóm, amelyet megtámadtak szerzői jogi követelésükkel, pontosabban az egyik zenei kiadónak a követelésével a tánc alatt szóló zene miatt. Most rakjam fel hang nélkül a táncot? Az eredmény valami olyasmi lesz, mint az Amadeus c. filmben a színdarab a császári betiltások után.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...